Bewuste Bouwers organiseerde onlangs dit jaarlijks terugkerende evenement en kijkt terug op een geslaagde dag.
De omgeving kan deelnemen aan een tevredenheidsmonitor en zo feedback geven over de aanpak van het project.
Dit onderzoeksrapport presenteert de resultaten van het LEVV-LOGIC-project: een 2-jarig onderzoek naar de inzet van lichte elektrische vrachtvoertuigen (LEVV’s) voor stadslogistiek.
Het project de Rotterdamsebaan vraagt de omgeving om raad: wie heeft er ideeën om de overlast bij de bouw te beperken?
Hoe ga je om met BLVC bij kabel- en leidingprojecten? Hoe bereid je een omgeving voor op de onvoorspelbaarheden die deze projecten kennen? Lees het in ons blog.
Er doen zich steeds vaker incidenten met hijskranen voor. Zou de beperkte werkruimte hier debet aan kunnen zijn?
Ze reden af en aan om het beton voor de vloer van de ondergrondse parkeergarage te storten. In minder dan 2 dagen tijd storten ze samen 3800 m3 beton in de bouwput.
Als bij de test een modernere machine was gebruikt, zou het verschil met diesel veel kleiner zijn geweest en mogelijk zelfs ‘dichtbij nul’ hebben gelegen.
In Druten hadden de stratenmakers er genoeg van en zetten vorige week dit bord neer: kèk ma wa ge doet!
Door de machines te laten draaien op GTL in plaats van diesel, zijn BAM en Shell erin geslaagd deze aanzienlijke fijnstofreductie te bereiken.